Przeżyłem wszystkie rodzaje reklamy

W branży marketingowej działam już od ponad dwudziestu pięciu lat i jak mało kto miałem tę przyjemność doświadczyć przeróżnych form reklamy i promocji w naszym kraju. Dzięki nabytemu doświadczeniu, udało mi się nawiązać współpracę z kilkoma tysiącami firm z całej Polski, co sprawiło, że miałem swój duży wkład w to, jak bardzo się rozwinęły poszczególne interesy moich klientów. Na przełomie lat 80 i 90 byłem świadkiem przeobrażeń ustrojowych w naszym kraju, które wpłynęły niesłychanie mocno na formę prowadzonych działań marketingowych. Pamiętam to jak dziś, kiedy jedyną formą marketingu były ulotki promujące poszczególne dobra i produkty lub gdy musieliśmy reklamować działalność firmy naszego klienta poprzez zamieszczanie ogłoszeń w gazetach, które trafiały w ręce Polaków. Obecnie marketing tak ewoluował, że w najbardziej szalonych snach nie byłbym w stanie przypuszczać, że będzie on mógł osiągnąć tak niebotyczne rozmiary. Kampanie i reklama Adwords, reklama w social media czy też na stronach internetowych i blogach to jedynie niektóre z powszechnie stosowanych narzędzi do promowania naszej firmy. Kampanie i reklama Adwords są jednym z najbardziej efektywnych form marketingu, gdyż swoim zasięgiem docierają wszędzie i są one odczytywane przez miliony a nawet i miliardy ludzi na naszym globie. Czasem trochę tęskno mi do prostych, trochę prymitywnych form marketingu, ale wiem, że czasu nie da się cofnąć, a nawet gdybym mógł to zrobić, to i tak nie byłoby warto tego robić. Trzeba podążać za duchem czasu.