Moda w pracy
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

Moda w pracy

Dress code, czyli kod ubioru obowiązuje już od dawna. Dzięki standardom, co do ubioru, który jest dość ograniczony, wizerunek firmy staje się bardziej profesjonalny.

Odpowiedni wygląd zewnętrzny podczas rozmowy kwalifikacyjnej z pewnością przyda się bezwzględnie, gdyż to, co w danym momencie ma się na sobie mówi o fachowości i profesjonalizmie lub też nie. Strój, oprócz posiadanych umiejętności czy referencji ma ogromny wpływ na decyzję ze strony pracodawcy i może pomóc w jej podjęciu, ale może także zdyskwalifikować rekrutanta już na początku. Stąd, więc warto zadbać o wygląd zewnętrzny wybierając się na rozmowę o pracę, by był on przede wszystkim schludny, z zachowaniem kolorystyki, czysty i gładki.

Podając za przykład agencje reklamowe czy filmowe, strój w tym przypadku jest dowolny i nieformalny, a przy tym swobodny, by nikt nie czuł presji i nacisku z niczyjej strony.

W biznesie klasyczny strój wyraża profesjonalizm i poważne podejście do swojej pracy i obowiązków, budzi także większe zaufanie wśród pracodawców, a także klientów.