Segregatory firmowe

0
331
Rate this post

Inwentaryzacja kojarzy się ze sklepami, magazynami czy hurtowniami. Zazwyczaj zauważamy ją kiedy przeciąga się w nieskończoność, przez co nie daje nam dostępu do naszych ulubionych firm, lub co gorsza z drugiej perspektywy, kiedy zaczyna przynosić nam straty.

Nie ma sensu rozpaczać, dobrze przeprowadzona inwentaryzacja może nam oszczędzić wiele pieniędzy i wcale nie jest zarezerwowana tylko i wyłącznie dla magazynów oraz sklepów. Oczywiście, warto prowadzić spis majątku, jednak pamiętać należy, że w wielu przedsiębiorstwach to segregatory firmowe, a dokładniej ich zawartość są największą wartością.

Dlaczego nie zadbać zatem o największy firmowy skarb? Moim zdaniem byłoby to co najmniej nierozsądne ze strony przedsiębiorcy. Podczas małej „biurowej inwentaryzacji” można zająć się przy okazji mini księgowością. Przecież najważniejsze w tym wszystkim to mieć całą firmę pod kontrolą.

Niezależnie od tego czy prowadzimy spis faktur, baz danych, czy czegokolwiek innego, bez czego ciężko wyobrazić sobie w dzisiejszych czasach prowadzenie firmy – musimy pamiętać, aby wszystko to mieć poukładane w sposób, który pozwala łatwo znaleźć dokumenty, które nas konkretnie interesują.